Friday, August 19, 2016

Filled Under:

'Adik Beradik & Saudara Mara Dia Semua TAMAK !'- Pekerja Neel0fa Dedah Sikap SEBENAR Neel0fa


        Sejak mula memperkenalkan bisnes tudung dengan jenama Nael0far Hijab, pelak0n serta pengacara Neel0fa b0leh dikatakan agak berjaya dalam bidang tersebut selepas mendapat permintaan yang tinggi daripada pengguna.
        Walaubagaimanapun, sejak dua menjak ini Neel0fa nampaknya menghadapi pelbagai cabaran dan dugaan berkaitan Nael0far Hijab. Jika sebelum ini Nael0far Hijab dikatakan menciplak rekaan tudung jenama lain, kali ini Neel0fa didakwa telah menganiaya st0kis beliau.
        Menerusi Instagram Miss Kep0h ada individu yang mendakwa khidmat beliau sebagai salah se0rang st0kis Nael0far Hijab telah ditamatkan tanpa sebarang perbincangan. Malah, individu itu juga mendakwa wang dep0sit yang sudah dibayar untuk menjadi st0kis juga tidak dipulangkan 0leh pihak Neel0fa.
        Selain itu, beliau juga mengadu pihak pengurusan Nael0far Hijab dengan sesuka hati b0leh memecat pekerja dan menurukan gaji mereka tanpa n0tis.
 
 

        Agak susah sebenarnya hendak terima bahawa syarikat milik Neel0fa melakukan perkara seperti yang didakwa. Bukan ke jualan tudung Nael0far memang kencang habis, kalau keluar k0leksi baharu sahaja mesti cepat habis bukan?
        Apa-apa pun, kami harap Neel0fa b0leh tampil dan menjelaskan perkara sebenar agar tiada lagi pihak yang memburukkan namanya.




0 comments:

Post a Comment