Friday, August 19, 2016

Filled Under:

MENAKUTKAN !! TASIK YANG DIPENUHI IKAN PATIN DI CHINA TIBA-TIBA MENJADI SATU "LUBANG" YANG SANGAT BESAR ... AKHIRNYA..



        Sebuah lubang gergasi atau sinkh0le tiba-tiba muncul di k0lam ikan milik petani dari  Baisha, Guangxi, di wilayah China Selatan. Sinkh0le ini bahkan telah menelan 25 tan ikan milik petani bernama Yang.

        Yang mengaku terkejut apabila mengetahui ikan-ikannya hilang dalam semalam. Pada masa menyiasat ternyata muncul sinkh0le di k0lam ikan miliknya.

        "Saya pertama kali sedar tahap kedalaman air di k0lam menurun secara drastik pada pukul 04:00 pagi," kata Yang. "Pada masa itu saya sedang memeriksanya."

        "Kira-kira pukul 09:00, hampir sebahagian besar ikan saya telah mengalir ke dalam sinkh0le," tambahnya. Sinkh0le tersebut berdiameter 4 hingga 5 meter.

        Yang mengaku sedih kerana rugi gara-gara munculnya sinkh0le tersebut. "Seandainya ikan-ikan saya tumbuh sayap dan b0leh terbang," katanya.

        Di China fen0mena sinkh0le memang kerap berlaku. Berkaitan insiden ini, penduduk tempatan menyalahkan aktiviti perl0mb0ngan di sekitar tempat kejadian. Mereka berpendapat perl0mb0ngan itu mengakibatkan munculnya sinkh0le di k0lam ikan milik Yang




0 comments:

Post a Comment