Saturday, August 20, 2016

Filled Under:

Masih Ingat Wajah Anak Perempuan Amir Khan?Lihat Gambar Terbarunya...



Masih ingat wajah anak perempuan Aamir Khan yang yang comel ini, mohon jangan terkejut lihat 5 foto wajah terbarunya pada usia 7 tahun yang sungguh tidak disangka-sangka.

Keutamaan mereka adalah untuk mendidik dan membentuk anak-anak sehingga mencapai kejayaan dan menjadi insan yang berguna di masa hadapan.

Tidak terlepas aktor Bollywood Aamir Khan yang gelisah dengan masa depan anak lelakinya, Junaid yang kini berusia 21 tahun.

Aamir mengakui Junaid tidak pernah menunjukkan sebarang minat untuk berkongsi cerita apa yang ingin dicapai dalam kehidupannya. Perkara ini diakui Aamir ketika menghadiri pelancaran filem Heropanti Jumaat minggu lalu.

“Saya tidak pernah paksa anak-anak untuk melakukan sesuatu perkara. Namun sejak akhir-akhir ini saya mula bimbang tentang masa depan mereka. Terutamanya anak lelaki saya, Junaid. Dia tidak pernah berkongsi cerita tentang perancangan masa depannya.

“Saya mohon anda pihak media bantu untuk tanya Junaid apa yang ingin dicapai dalam kehidupannya dan beritahu saya selepas itu,” ujar Aamir Khan seperti dipetik portal Oneindia.

Namun mengakui dia sedikit lega selepas anak lelakinya itu kini menunjukkan minat dalam dunia perfileman selepas Junaid melibatkan diri sebagai pembantu pengarah untuk filem terbaru Aamir Khan, P.K. yang akan ditayangkan tidak lama lagi.









0 comments:

Post a Comment