Sunday, December 20, 2015

Filled Under:

10 Foto Rahsia Di Sebalik Kecantikan Gadis Ini. Pasti foto NO 4 Sangat Mengejutkan Anda

#‎bhmetro #mynews #ohmedia #sukanstar #siakapkeli #penmerah #kasutburuk
Parasnya anggun dan lembut. Tatapan matanya menawan, hidungnya mancung dan tersenyum. Namun sayang ... dia adalah seorang LELAKI. Sebelum ini kita dikejutkan oleh kecantikan Yiming Zhao dan kini sudah muncul lagi fenomena lelaki cantik bernama Xiao Can. Foto lelaki ini merebak keseluruh alam maya membuat banyak pengguna internet di China terpegun.
Begitu cantiknya sampai belum ada yang sedar bahawa dia sebenarnya adalah seorang lelaki. Bahkan, mereka menyifatkan foto kecantikannya dengan sebutan 'kecantikan tiada tara'. Namun semua berubah semenjak orang ramai melawat blog peribadinya. Begitu juga instagram Xiao Can.
Akhirnya terkuak bahawa Xiao Can sebenarnya adalah lelaki. Beliau berusia 21 tahun dan jangan salah, ia bukan hanya cantik kerana makeup. Namun juga cantik tanpa menggunakan makeup, tidak ada isu pembedahan plastik.
Namun tidak banyak maklumat yang boleh didapati androgyny ini. Tak ada maklumat tentang tujuannya menggunakan makeup, profesian dan banyak hal lain tentang kehidupan peribadinya secara khusus. 


This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.




0 comments:

Post a Comment