Monday, April 25, 2016

Filled Under:

BERITA PANAS DAN TERKINI !! AKHIRNYA NORA BERLAKU JUJUR JAWAB ISU KAHWIN TIDAK LAMA LAGI DENGAN JEJAKA SEIRAS .......

Sebelum ini, pernah timbul khabar angin yang mengatakan bahawa Nora Danish sudah pun menempak baju untuk majlis perkahwinan namun melalui portal Astro Gempak, Nora Danish menafikan dakwaan tersebut.


“Rasanya saya tidak akan berahsia dalam soal begini. Saya sebenarnya penat nak menjawab soalan yang sama. Jangan cepat percaya jika tersebarnya cerita saya bakal berkahwin sebab saya sendiri akan beritahu peminat”
“Mana ada saya tempah baju kahwin. Semua itu spekulasi dan saya belum ada perancangan untuk berkahwin dalam masa terdekat. Kalau betul nak kahwin, pasti saya akan umumkan kepada pihak media dan peminat”

Selain itu, pelakon yang bergelar ibu tunggal ini juga dalam masa yang sama turut menyatakan bahawa dia tidak merancang untuk mengadakan majlis perkahwinan secara besar-besaran, sekiranya berkahwin.
“Saya juga seorang yang aktif di Instagram. Jika benar saya mahu berkahwin, sebulan sebelum majlis berlangsung saya akan umumkan di media sosial. Saya akan muat naik foto-foto persiapan perkahwinan untuk dikongsi bersama peminat,” ujarnya.




0 comments:

Post a Comment