Thursday, May 26, 2016

Filled Under:

MAKK AIKK SAMPAI MCM NI SEKALI ADAT MEREKA... MAKBAPAK KEMARUK KE APA KE NIE.KENAPA X RAKAM JE POST KE SITE XXXX

“Meskipun bagi kebanyakan orang mungkin menganggap ia ganjil, bagi keluarga kami, tiada apa yang lebih membanggakan daripada meraikan anak, abang atau anak saudara melakukan hubungan seks buat kali pertama,” tulis bapa saudara dalam post yang disertakan gambar yang jelas.


Tradisi Gila Keluarga Singapura Tonton Persetubuhan Anak Lelaki Buat Kali Pertama - Media Sensasi

Tradisi Gila Keluarga Singapura Tonton Persetubuhan Anak Lelaki Buat Kali Pertama


Tradisi Gila Keluarga Singapura Tonton Persetubuhan Anak Lelaki Buat Kali Pertama | Sekeping gambar yang dikongsikan oleh satu keluarga yang tinggal di Woodlands New Town telah menjadi viral di laman sosial.
Gambar tersebut menunjukkan satu adegan yang amat mengejutkan iaitu lelaki dan perempuan di atas katil yang mana di tengah-tengah persetubuhan tersebut ahli-ahli keluarga mereka menonton seperti menonton televisyen.
Aksi intim tersebut telah dirakam oleh bapa lelaki itu yang mendedahkan ia adalah tradisi keluarga yang telah diturunkan sejak dari dahulu lagi.
“Meskipun kebanyakan orang mungkin menganggap ia ganjil, bagi keluarga kami, tiada apa yang lebih membanggakan daripada meraikan anak, abang atau anak saudara melakukan hubungan seks buat kali pertama.
“Kami melihatnya sebagai langkah terakhir dalam perjalanan panjang ke alam dewasa, dan ia juga peluang khas untuk menyaksikan masa ini bahawa kehidupan yang baru terbentuk.
“Saya berasa beruntung mempunyai keluarga saya untuk menemani saya, dan juga memberi saya panduan mengenai bagaimana untuk meneruskan. Pada mulanya saya mempunyai masalah bersetubuh dengan teman wanita saya, tetapi ibu saya mencadangkan saya mengambil langkah yang lebih perlahan-lahan dan berehat dan saya dapat melakukan akhirnya.
“Gambar tersebut juga dirakam oleh ibu dan adik lelaki beliau, yang duduk di pinggir katil untuk memberikan tips dan galakan. Saya berebut mengambil gambar pada masa ini tersebut, dan ia adalah benar-benar pengalaman yang indah,” kata bapa saudaranya.




1 comments: