Friday, May 27, 2016

Filled Under:

"PEROGOL BERSIRI ITU KATA .. PAHA SAYA PUTIH DAN DIA MEMANG SUDAH "TAK TAHAN" LIHAT SAYA.. "


≠ J0H0R BAHRU – Kepantasan dan keberanian se0rang wanita berjaya menyelamatkan dirinya daripada menjadi mangsa r0g0l dalam tandas sebuah rest0ran makanan segera di J0h0r Bahru minggu lalu.
≠ Ketika kejadian jam 6.10 pagi Jumaat lalu itu, mangsa bersama rakannya ke tandas sebuah rest0ran makanan segera di Taman M0unt Austin.
≠ Beliau kemudiannya membetulkan rambut di hadapan sinki luar tandas itu berse0rangan, sebelum didatangi se0rang lelaki yang tiba-tiba menggunakan tangannya untuk menutup mulut mangsa dan cuba mengheretnya ke dalam tandas 0KU.
≠ Menurut lap0ran China Press, suspek kemudiannya memukul kepala wanita itu dan menghentak kepalanya ke dinding dalam cubaan untuk melemahkan mangsa.
≠ Wanita itu sempat melarikan diri, tetapi lebam di bahagian muka dan badan, manakala suspek pula berjaya melarikan diri dengan menyamar sebagai pekerja rest0ran makanan segera itu.
≠ Ketua P0lis Daerah J0h0r Bahru Selatan, ACP Sulaiman Salleh yang dihubungi akhbar itu mengesahkan telah menerima lap0ran berhubung serangan itu, namun tidak memberikan butiran lanjut.
≠ Se0rang pengguna Faceb00k yang menggunakan akaun DavidLim memuat naik gambar dan kejadian itu ke laman media s0sial berkenaan bagi memberi amaran kepada 0rang ramai.
≠ Menurut catatan Faceb00k itu, suspek dikatakan adalah se0rang lelaki berbangsa Melayu dan berbadan sasa.
≠ Selepas diheret ke dalam tandas 0KU, mangsa menerusi celah pintu ternampak ada 0rang lalu dan segera menjerit.
≠ Rakan mangsa yang terdengar jeritan itu segera pergi ke tandas untuk memeriksa keadaan, manakala suspek pula sempat mengambil beg tangan mangsa dan menyamar sebagai pekerja rest0ran untuk keluar dari tandas berkenaan.
≠ Menurut catatan dalam Faceb00k itu lagi, rakan mangsa segera merampas beg tangan wanita itu sementara suspek bertindak meninggalkan tandas berkenaan dengan tenang.
≠ Rakan mangsa kemudiannya pergi memeriksa keadaan mangsa dan mendapati baju wanita terbabit sudah k0t0r dengan dahinya berdarah dan rambutnya juga kusut-masai.
≠ Catatan dalam Faceb00k itu turut menyatakan ada pihak yang mendakwa suspek adalah pekerja rest0ran makanan segera terbabit dan bercuti pada hari kejadian.
≠ Malah, pengurus rest0ran itu juga didakwa berada di tempat kejadian, tetapi tidak mengambil sebarang tindakan.
≠ Rakan lelaki mangsa yang cuba menjejaki dan merakam gambar suspek bagaimanapun gagal, kerana suspek segera meninggalkan tempat kejadian dengan menaiki kereta Per0dua Kenari berwarna emas.
≠ Menurut catatan dalam laman media s0sial itu, p0lis tiba di tempat kejadian 30 minit kemudian dan meminta mangsa melakukan pemeriksaan di h0spital.
≠ Hasil pemeriksaan mendapati wanita itu cedera di kepala dan bahunya serta terdapat pelbagai kesan lebam di badannya.
≠ Difahamkan, p0lis sudah mengambil rakaman kamera litar tertutup (CCTV) dari rest0ran makanan segera itu untuk disiasat. – FMT




0 comments:

Post a Comment