Saturday, May 28, 2016

Filled Under:

MASYALLAH AWAL BETUL KE KO NI.. Didakwa 'Jual Anak' LARA ALANA Raih Pendapatan, Ini Jawapan 'Pedas' Awal Ashaari BIKIN PANAS! | INI KISAH SEBENAR JOM SHARE DEMI PULIH KEADAAN AWAL

Didakwa 'Jual Anak' Raih Pendapatan, Ini Jawapan 'Pedas' Awal Ashaari BIKIN PANAS! | MEDIA SENSASI
Baru-baru ini kecoh apabia ada pihak yang mengatakan pengacara dan pelakon Awal Ashaari dan Scha Al...
Baru-baru ini kecoh apabia ada pihak yang mengatakan pengacara dan pelakon Awal Ashaari dan Scha Al Yahya menggunakan Lara Alana yang berusia 2 tahun untuk meraih pendapatan sebagai duta model produk. Namun, Awal menyangkal tuduhan tersebut.
 Didakwa 'Jual Anak' Raih Pendapatan, Ini Jawapan 'Pedas' Awal Ashaari BIKIN PANAS!
Awal, 35, sebaliknya menjelaskan dia dan isterinya Scha Al-Yahya akan menapis setiap tawaran yang diberikan melainkan ia bersesuaian dengan umur anaknya itu.
 Didakwa 'Jual Anak' Raih Pendapatan, Ini Jawapan 'Pedas' Awal Ashaari BIKIN PANAS!
"Rasanya istilah menjual anak agak kasar kerana sebagai ibu-bapa kami sentiasa memastikan tawaran yang datang ditapis terlebih dahulu.
"Bagi saya tawaran yang datang adalah rezekinya dan kebanyakannya ia turut melibatkan kami sebagai sebuah keluarga," katanya kepada mStar Online.
Malah, Awal jelaskan kesemua bayaran yang diterima oleh anaknya disimpan dalam akaun Lara untuk kegunaan kanak-kanak itu pada masa hadapan.
 Didakwa 'Jual Anak' Raih Pendapatan, Ini Jawapan 'Pedas' Awal Ashaari BIKIN PANAS!
Bagaimanapun kata Awal, apabila Lara memulakan pra-persekolahan dalam masa dua tahun lagi dia mahu anaknya itu menjalani kehidupan normal seperti kanak-kanak lain.
"Saya secara dasarnya tidak pernah merancang rezeki anak saya dan Alhamdulillah semua pendapatan saya masukkan ke dalam akaunnya untuk kegunaan masa depan dia.
"Bagaimanapun ia bukan untuk jangka panjang kerana saya juga mahukan kehidupan normal buatnya," jelas Awal.
Apapun, tidak elok menuduh orang sebarangan. Semoga isu ini tidak dipanjangkan lagi. 




0 comments:

Post a Comment