Monday, May 23, 2016

Filled Under:

SUBHANALLAH IBU NAIK ANGIN BAHAM ANAK HIDUP-HIDUP WAKTU LAHIR..TERKEJUT DOKOR SEHINGGA PENGSAN,,


SUBAHANALLAH!!..DOKTOR PENGSAN MELIHAT IBU MAKAN ANAK SENDIRI HIDUP-HIDUP DALAM WAD BERSALIN. DENGAN IZIN ALLAH, APA YANG TERJADI SELEPAS ITU SANGAT MENGEJUTKAN DOKTOR ITU SENDIRI ....

Terkini… PUNCA UTAMA Ibu Cuba Makan Bayinya Yang Baru Lahir TERJAWAB !!! | Seorang bayi yang baru dilahirkan dilapor cuba dimakan oleh ibunya di sebuah hospital di Guangdong, kelmarin. Tindakan pantas jururawat, Liu Tianlun, yang melihat perbuatan wanita itu berjaya menyelamatkan bayi berkenaan.

Jururawat terbabit yang membuat pemeriksaan biasa ketika itu menjerit apabila melihat wanita berkenaan, Li Zhenghua, 24, menggigit tangan anaknya. Dia cuba membebaskan bayi itu tetapi Li melawan dan enggan melepaskannya.

Doktor akhirnya terpaksa menyuntik wanita terbabit dengan ubat penenang untuk menyelamatkan bayi baru lahir berkenaan daripada terus digigit ibunya.

Punca sebenar kenapa ibu itu menggigit anaknya itu masih lagi sedang disiasat. Tetapi sumber tidak rasmi menyatakan punca utama kejadian itu adalah disebabkan ibunya itu mengalami tekanan jiwa akibat permasalahan hidupnya yang menghimpit. -AFP


Semoga kita semua dijauhkan dari masalah dunia yang menghimpit.. Harga barang naik, harga petrol naik, GST lagi.. Ya Allah, buka lah pintu hati pemimpin-pemimpin yang tidak-pernah-hidup-susah itu untuk lebih bertanggungjawab dalam menguruskan negara. Amin.




0 comments:

Post a Comment