Thursday, May 19, 2016

Filled Under:

Anggota Polis Wanita Ditangkap Olih Suami Selepas MELAKUKAN Hubungan S3ks Dirumah Sendiri.

Ini Baru Betul Betina Buat Kerja Jijik Dalam Rumah Sendiri.Kisah Wanita Ini Memang Memang Laknat, Bolih Muntah Hijau Baca Berita Selanjut nya.......>>>


Anggota Polis Wanita Ditangkap Olih Suami Selepas MELAKUKAN Hubungan S3ks Dirumah Sendiri.


Seorang suami Hafizul Azhar 32 tahun telah menangkap basah isterinya Hamisah Bt Masri anggota Ipd kota belut bersama seorang lelaki yang dikenalinya Hisyamudin yang juga seorang anggota dari balai Ipd Kota Belud berdua-duaan dan berkelakuan tidak senonoh d ruang tamu rumahnya dalam kejadian 15.05.2016 lebih kurang dalam jam 02.39 hrs.
satu laporan polis telah dibuat Hafizul Azhar 32 yang merupakan anggota Batalion 17,PGA Lahad Datu bertempat di Ipd Kota Belud.
Siasatan mendapati pada 15.05.2016 jam lebih kurang 2030 hrs pengadu sampai di Ipd Kota Belud dari Semenanjung untuk berjumpa dengan isterinya . Setibanya di berek Ipd Kota Belud pengadu naik ke tingkat 4 dan dapati tombol pintu rumah telah di kunci manakala isteri pengadu tiada rumah kerana sedang bertugas .
Pengadu kemudiannya memanjat kebahagian tangki air ditingkat atas dan masuk melalui pintu belakang rumah . Pengadu duduk bersembunyi di dalam bilik belakang rumah sehingga isterinya pulang pada sekitar jam 0110hrs.
Isteri pengadu pulang kerumah bersama L/Kpl Hisyamudin yang hanya memakali Tshirt dan berseluar pendek manakala isteri pengadu memakai uniform . Semasa di dalam rumah isteri pengadu masuk ke dalam bilik dan menukar pakaian manakala L/Kpl Hisyamudin duduk di sofa ruang tamu rumah .
Selepas menukar pakaian , isteri pengadu keluar dan duduk di sofa bersama L/Kpl Hisyamudin .Semasa di sofa pengadu Nampak isterinya bercumbuan dengan L/Kpl Hisyam seterusnya mereka telah melakukan hubungan seks
Pengadu ketika itu yang sedang bersembunyi cuba untuk merakam adengan tersebut tetapi memori card handphone pengadu penuh dan hanya sempat merakam isterinya dan L/kpl Hisyam duduk berdua duaan di atas sofa selepas melakukan hubungan seks.
Setelah itu , pengadu keluar dari bilik persembunyiannya dan menangkap isteri serta L/Kpl Hisyamudin yang sedang leka bermain telefon bimbit . Isteri pengadu memakai seluar dan mereka terus melarikan diri turun ke tingkat 3 .
Semasa di tangga tingkat 3 pengadu dapat menahan isterinya dan mereka berbincang dimana isteri pengadu meminta untuk di ceraikan manakala kedua orang anak mereka di jaga oleh pengadu . Setelah itu pengadu datang ke balai Polis buat laporan .
Pengadu telah berkahwin dengan isterinya sejak 29.06.2013 telah mempunyai dua orang anak . Seorang anak Perempuan berusia 2 tahun 3 bulan dan anak kedua lelaki 1 tahun 3 bulan . Kedua dua anak pengadu kini di bawah jagaan pengadu .
Pengadu mempuyai masalah rumah tangga dengan isterinya pada 10.03.2016 dan semenjak itu pengadu tidak lagi tinggal serumah . Pengadu juga seorang anggota Polis berpangkat Koperal kali terkahir bertugas di Batalion 17 PGA Lahad Datu kini dalam proses buang kerja kerana mempunyai masalah tidak hadir tugas .




1 comments: