Monday, May 16, 2016

Filled Under:

"EH NEELOFA... NAMPAK PINK LER YANG "DALAM" TU ".. PERGHH.. BAJU JARANG GILER !!






Dalam ‘diam-diam’ tak sangka baju dalam pengacara Neelofa sebenarnya telah di ‘sponser’ oleh Dato Seri Vida iaitu pengasas produk kecantikan ‘Qu Puteh'.. Sampai baju dalam pun Dato Vida nak sponser kan?hahaha

U’olls semua jangan salah faham, sebenarnya Dato Vida tak ada sponser sebarang baju dalam pun untuk Neelofa.. Sebabkan Dato Vida terkenal dengan wanita yang sangat gilakan warna merah jambu..

Bila Miss A terpandang Neelofa belanja peminat bra ‘merah jambu’ terus terfikir Dato Vida sponser baju dalam Neelofa..hahaha.. Alkisahnya bermula bila Neelofa bercuti sambil bekerja di Turki..

Tak pasti Neelofa pergi Turki atas kerja apa, tapi semasa berada di sana Neelofa sering kali memuatnaik gambar terbaru.. Ada satu gambar yang dimuatnaik Neelofa telah ‘mengoda’ banyak jejaka..

Neelofa tayang bra merah jambu untuk tatapan netizen dan rakyat di Istanbul..Mesti ramai jejaka di Istanbul yang geram tengok Neelofa kan? Dah tahu pakai baju warna putih dan jarang, gatal nak pakai bra warna terang macam tu dah kenapa Neelofa ni?

Memang tujuan Neelofa pergi Turki sebab nak goda jejaka Turki dengan bra merah jambu tu ke? Untung lelaki di Turki dapat tayangan free dari selebriti terkenal Malaysia.. Bukan selalu dapat tengok awek bertudung tayang bra pink, ye dak?

Sehingga kini, Neelofa masih belum padam gambar bra merah jambunya itu.. Dah kena kutuk ingatkan nak ambil langkah padam.. Murah betul maruah Neelofa sebagai wanita bertudung tayang warna bra untuk tatapan lelaki..




0 comments:

Post a Comment