Monday, May 16, 2016

Filled Under:

NAZIM OTHMAN BUAT PEMINAT KECIL HATI KAHWIN TAK DIJEMPUT !! KAN DAH KENA DENGAN FAN KAU ..


Apalah yang nak disembunyikan sangat perkara-perkara yang baik seperti majlis nikah ni pun tak tahu la Miss A.. Patutnya pasal maruah diri yang disembunyikan dari jadi kontroversi, ini tidak benda baik disembunyikan, benda buruk diheboh-hebokan..

Nazim Othman dan Bella Dally dah dedahkan pada media, dorang dah pun sah tunang dan akan berkahwin lepas dah hampir beberapa tahun bercinta.. Tapi, sehingga kini bila ditanya bila tarikh nikah, masing lagi tak mahu dedahkan..

Menerusi akaun Instagram, Nazim boleh pulak dengan bangga memuatnaik gambar serta kapysen mengatakan sedang ada meeting baju pengantin dengan seorang pereka busana terkenal Rizman Ruzaini..

Sedikit sebanyak perkara ini dah buatkan ramai peminat Nazim ini yang kecil hati.. Sampai bila nak rahsiakan tarikh perkahwinan dari peminat? Sampai dah tempah baju kahwin tu Miss A rasa memang dah nak dekat sangat dengan majlis nikah dorang..

Kalau dah tak mahu dedahkan lagi tarikh nikah pada peminat, tak payah la gedik-gedik nak muatnaik gambar atau kapysen ala-ala diri tu dah nak kahwin dalam masa terdekat.. Simpan ja buat tatapan sendiri dalam gallery telefon tu..

Kalau nak sembunyikan sangat tarikh nikah tu buat terus macam pelakon Fahrin Ahmad tu.. Tak ada angin, tak ada rebut pihak media hanya dapat jemputan untuk majlis conference Fahrin akan menikah..

Dah mautnaik gambar dengan pereka baju pengantin peminat tanya bila tarikh nikah tak mahu dedahkan.. Berlagak diri tu macam artis Hollywood, patut Nazim tak ramai peminat yang undi dia di program 'Gempak Superstar’..hahaha.. 




0 comments:

Post a Comment