Saturday, May 21, 2016

Filled Under:

SAAT SEBELUM AJAL PRAMUGARI EGYPT AIR MEMBUAT SELFIE TERAKHIR,,,MENARIK BAGASI KEDALAM AIR..SEOLAH-OLAH IA TAHU KAPAL TERBANG AKAN MENJUNAM DI DALAM AIR..JOM LIHAT GAMBAR-GAMBAR DI FB YG MENYAYAT HATI NETIZEN

Sayu : Pramugari ini seseolah tahu kapal terbang nya akan jatuh ke laut ..foto di fb bukti (8Gambar)

Salah seorang pramugari penerbangan EgyptAir MS804 menyiarkan gambar dirinya berjalan didalam laut berlatar belakangkan kapalterbang terhempas kelaut diFacebook beliau selepas menyertai syarikat penerbangan itu menimbulkan kesedihan.
Menurut laman sosial pramugari jelita , berusia 27 tahun itu yang dikenali dengan nama Samar Ezz Eldin, beliau menyertai EgyptAir pada Mei 2014. Gambar menunjukkan dia berpakaian kemas, muncul dari laut menarik beg pakaian semasa kapal terbang terhempas ke dalam laut di belakangnya.
Berikut adalah gambar-gambar  kehidupan Samar Ezz Eldin:





Eldin adalah seorang graduan Universiti Ain Shams di Kaherah di mana dia belajar bahasa moden. Beliau adalah salah seorang daripada mangsa pertama dinamakan MS804 penerbangan. Pesawat, Airbus A320, hilang di Laut Mediterranean, awal pada pagi 19 Mei Ia telah meninggalkan Paris pada lewat malam 18 Mei dan dijangka mendarat di ibu negara Mesir Kaherah 40 minit sebelum ia hilang dari radar .
Pada 20 Mei, media berita Mesir melaporkan bahawa tumpahan minyak telah ditemui di kawasan di mana pesawat itu dipercayai terhempas ke dalam laut. Walaupun menteri penerbangan Mesir telah berkata bahawa beliau percaya keganasan yang bersalah untuk kemalangan dan bukan masalah teknikal. Tidak ada kumpulan yang mengaku bertanggungjawab menembak jatuh pesawat.
Kewarganegaraan mangsa adalah salah satu dari Britain, 30 Mesir, 15 Perancis, satu Belgium, salah Iraq, satu Kuwait, satu Arab Saudi, satu Chadian, satu Portugis, salah Algeria dan seorang warga Kanada.
Secara keseluruhan 56 penumpang, tujuh anak kapal udara dan tiga anggota keselamatan terkorban dalam penerbangan itu, mengikut EgyptAir. Antara cerita tragis adalah Ahmed el-Ashry dan isterinya Reham Mosad yang telah meninggalkan tiga anak mereka di Mesir supaya dia boleh dirawat untuk kanser,lapor Kaherah Post.
Rakan mereka Muhammad El Shennawi penghormatan di Facebook berkata, "keadaan ini adalah amat malang dan menyedihkan, ia adalah menyayat hati [melihat] anak-anak, kerana mereka telah bersiap sedia untuk menerima ibu bapa mereka di Lapangan Terbang Kaherah . Tetapi ia datang dari atas, tidak pergi kerana ayah dan ibu tidak akan sampai ke Kaherah, oleh orang-orang yang bersama-sama dengan mereka. akan ".




0 comments:

Post a Comment