Friday, May 20, 2016

Filled Under:

TAK TAHU MALU !! ANAK-ANAK "MALU" ZARINA ZAINUDDIN TAK PAKAI TUDUNG !!


Malu bila anak-anak pula yang kena tegur ibu bapa untuk buat perkara baik.. Sepatutnya sebagai seorang ibu yang dah dewasa dan dah matang, ibu yang kena ajar anak buat perkara-perkara yang baik..

Terbalik pulak bila anak yang dok minta pelakon Zarina Zainuddin pakai tudung.. Kenal dengan Zarina Zainuddin? Dulu pernah kecoh bila Zarina dikatakan buka tudung sebab nak berlakon drama..

Tapi, Zarina nafikan imej bertudung itu hanya dipakai untuk mengikut watak dalam drama.. Sejak habis drama tu Zarina kambali tak bertudung.. Terbaru, Zarina maklumkan anak-anaknya selalu nasihatkan supaya Zarina bertudung..

Anak-anak Zarina ni malu wei bila ada mak yang tak pakai tudung.. Anak Zarina sampai sanggup tak bagi Zarina ambil dorang kat sekolah, sebab malu bila ada mak yang tak pakai tudung..

Anak ketiga dan keempat Zarina la yang paling marah bila tengok Zarina tak pakai tudung.. Bila nampak maknya tu nak keluar tak pakai tudung, mesti anak-anak Zarina marah dan bertanya kenapa ibu tak pakai tudung.. Anak Zarina cakap, kalau tak pakai tudung dosa tau..

Menusuk ke hati dan jantung Miss A bila anak-anak yang masih lagi kecil pula yang dok suruh ibu pakai tudung dan bagitahu benda tu adalah dosa.. Dah kena ‘sound’ dengan anak suruh pakai tudung pun Zarina tak makan saman..

Nak tunggu hidayah sampai dulu baru nak pakai tudung.. Hmm, nanti mati tak sempat nak tunggu dapat hidayah, nak jawab apa la nanti dalam kubur..




0 comments:

Post a Comment