Friday, May 20, 2016

Filled Under:

PERANGAI BINATANG !! SANGGUP BUAT MENARI "SOTONG" DALAM MASJID UNTUK MENERIMA "MAKI" DARI NETIZEN !!


Sekarang ni trend sampah yang popular dan ‘menguasai’ dikalangan anak muda, terutama anak Melayu adalah raver dan hipster, betul tak?? Berlambak gambar dua trend ni bersepah-sepah di laman sosial, termasuk dengan gadis-gadis yang suka bergambar gaya ‘jemur asam keping’!

Batak perhatian punya pasal, macam-macam dilakukan oleh dorang untuk menampakkan dorang ‘stylo’ dan menarik perhatian umum! Gelagat dorang memang dah berjaya tarik perhatian umum pun, begitu juga dengan budak lelaki di atas tu..

Miss rasa nak bagi kaki jer kat budak sengal tu! Korang lihat jer lah aksi budak tu, boleh pulak dia menari tarian ‘sotong’ di dalam masjid.. Haishhh! Terkinja-kinja menari buat ‘dubsmash’, lepas tu dengan pasang muzik entah apa punya lirik di dalam masjid, tak ada adab betul!

Mak bapak dorang mati-matian ingatkan dorang datang ke masjid untuk beribadat, tapi lain pulak dibuat dorang di masjid.. Masjid tu dah lah tempat untuk beribadat, dorang pulak mencemarimya dengan trend sampah di situ!

Inilah akibatnya kalau kecik-kecil tak pernah kena libas dengan rotan.. Sampai ke dalam masjid pun dia bantaii menari tarian ‘sotong’!

Ini kalau dapat jumpa depan-depan, confirm Miss akan ‘sekolahkan’ dia dulu.. Terangkan adab-adab ketika masuk rumah Allah.. Haissh! Menyampah melihat puak-puak cimpanze ni semakin membiak, kan??

Video dubsmash yang tersebar di laman sosial tu, telah menarik perhatian dan dikecam netizen kerana menganggap  budak tu tak ada adab ketika berada di masjid! Memang tak ada adab pun, huh! 




0 comments:

Post a Comment