Friday, May 20, 2016

Filled Under:

EDISI KANTOI !! UQASHA SENROSE "KANTOI" TAK SOLAT !


Lawak betui la pelakon kontroversi Uqasha Senrose ni woi! Ada saja gambar atau video baru yang dimuatnaik oleh Uqasha di akaun Instagramnya yang akan jadi kontroversi..

Miss A rasa yang patut rujuk ustaz bila nak memuatnaik sebarang gambar atau video di media sosial bukan saja pelakon Fathia Latiff, Uqasha pun kena ada ustaz luluskan dulu sebarang video dan gambar sebelum di muatnaik di laman sosial..

Niat di hati kononnya Uqasha ni muatnaik video nak puji jurusolek yang dikenali sebagai Desha.. Tapi, lain pulak yang jadi, bila peminat pertikaikan sama ada Uqasha ni solat atau pun tidak..

Dalam video tu, Uqasha cakap yang makeup dia pakai dari pukul 2 petang hingga pukul 11 malam masih lagi elok.. Masih lagi kekal cantik makeup tu.., walaupun dah hampir 8 jam dipakai, makeup langsung tak luntur..

U’olls faham sendiri la, kalau dah makeup 8 jam tak luntur tu, memang si Uqasha ni tak ambil wudhuk dan solat langsung la dalam tempoh bermakeup tu.. Haish, apalah yang bodoh sangat Uqasha ni, kalau betul pun diri tu tak solat jangan la bodoh sangat kantoikan pada peminat..

Dah la tak solat bodoh bagi kantoi kat peminat, bila peminat tanya.. Nanti mula la Uqasha acah-acah diri tu tengah datang bulan, tak boleh nak solat.. Hahaha.. Nasib baik ramai juga peminat yang husnuzon.. Hahaha..

Ada yang kritik Uqasha tak solat kena ceramah dengan peminat setia Uqasha bahawa pelakon tu tengah datang bulan, sebab tu boleh simpan makeup tebal kat muka selama 8 jam.. 




0 comments:

Post a Comment