Friday, May 20, 2016

Filled Under:

PERGH !! MIA AHMAD TAK BOLEH TERIMA IZHAM PENJAGA GOL JDT "GEMUK" !! KAU TUNGGU LAGI BILA KURUS DAH BOLEH ON TUH !!



Dah semakin berani dua pasangan bercinta ini mendedahkan kisah cinta mereka di laman sosial.. Sebelum ini, pelakon Mia Ahmad hanya mendedahkan dirinya hanya selesa berkawan dengan pemain bola sepak JDT, iaitu Izham Tarmizi..

Menerusi akaun Instagram milik Izham, pemain bola sepak itu ada memuatnaik gambar bersama produk kuruskan badan.. Tapi, komen dari Mia pada gambar itu dah menarik perhatian ramai peminat..

Penuh ruangan komen gambar Izham dengan kata-kata puji-pujian dari peminat yang menyifatkan dua pasangan ini adalah pasangan yang sweet dan sangat secocok..Mia tinggalkan komen berbunyi, “Kurusnya tak jugak”, buatkan ada antara peminat yang membuat spekulasi bahawa Mia nak Izham itu kuruskan badan..

Ala, Izham tu bukan gemuk mana ja tu, kalau pemain bola sepak gemuk.. Memang tak akan jadi pemain bola sepak untuk pasukan JDT, elok ja siap boleh terbang kalau nak tangkap bola.. Izham tu bukan gemuk, tapi ‘sado’, Mia bukan nak cakap Izham gemuk pun..

Hanya gurau-gurau manja antara pasangan kekasih.. Nampaknya peminat dah boleh terima yang Mia tengah hangat bercinta dengan Izham.. Peminat Mia pun dah tak sabar nak tengok dua pasangan ini mendirikan rumahtangga..

Tapi, ada juga antara peminat yang bagi komen negatif, maklumkan Mia pilih Izham sebagai kekasih sebab Izham tu kaya.. Mahunya tak kaya, semua gaji pemain bola sepak JDT dibayar mahal kot untuk setiap bulan.




0 comments:

Post a Comment